MARNAR-MINNER 1998

• Livet på garden i 1930 åra. Av Andreas Nome
  • Minner frå gamletida. Av Tomas Fossestøl
  • En ligferd i min Hjemegn. Av Anders Thygesen Breland
  • Anna og Tallak Osmundsen Hærås - det siste husmannsfolket til Sveinallsgardane. Av Berta Ormestad
  • Kommunehuset på Bjelland - huset som skapte eit sentrum. Av Ånund Haugland
  • Om fortsættelsesskolen, seinare framhaldskolen, i Øyslebø og Laudal, 1890-1959. Av John Lauvdal
  • Kvernhus og sagbruk i gamle Bjelland på vestsida av Glåpen. Av Torkel Birkeland
  • Et sagn fra Fidje i Laudal. Av John Lauvdal
  • Kven er dette? Ved redaksjonsnemda

Hvordan du får tak i Marnar-minner:

Marnar-minner utdeles gratis til medlemmene av Marnardal Historielag på Haustmøtet i novermber hvert år. Medlemmene kan kjøpe flere for medlemspris kr 150,- stk + porto NB! Må da bestilles hos kasserer Siss Ågedal: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.  eller telefon 915 52 970 og du vil få boka tilsendt direkte til deg i posten. Er du ikke medlem er prisen kr 200,- stk + porto. Ved kjøp av flere eksemplarer kan det lønne seg å melde seg inn som medlem og få Marnar-minner til medlemspris.

Ring i dag og få komplettert samlingen over Marnardals lokalhistorie, ikke bare for din egen del, men også for dine etterkommere!

Utenom historelagets inne arrangementer selges Marnar-minner lokalt i Marnardal

Joker Bjelland

Joker Bua Landhandel

A.G. Vigemyr